FOLLOW
Dashboard
Peachless.
Norhaslinda Kamis
Friday, 3 February 2012 | 22:58 | 0 comments


Satu, dua, tiga. Hahaa assalamualaikum semua. Pfttt kek batik sendiri, sasha sahajer bukan main lagi gelakkan gambar kitaa masa kecik-kecik dulu. Asraf Zulkifli lagi sedap gelakkan macam kita nih lawak sangat je. Tapi Asraf Zulkifli cakap muka kitaa lain masa kecik-kecik dulu. Dia kata tahniah dekat mak sebab dah lahirkan kitaa. Dia siap cakap pipi kita tembamm masa kecik. Well, sekarang pun kuat makan kan. Ehh ehh malas nak sembang, meh tengok gambar kita nak? Taknak close jela belog kitaa nih (Y)

# Norhaslinda Kamis part one

                                                         # Norhaslinda Kamis part two

                                                               # Norhaslinda kamis part three

                                                            # Norhaslinda Kamis part four

                                                             # Norhaslinda Kamis part five

Macam mana? Kitaa tahu kauorang dah gelak sakan kan. Ada rupa macam sekarang tak? Hikhok dah besar dah budak nih sekarang, dah boleh berpikir dah, tapi sentiasa pikir macam kanak-kanak,Hihii. Alahh, banyak lagi gambar tapi kita taknak upload sebab lawaknya kalah maharaja lawak mega. Dah, jangan gelak lagi, ketuk kepala awak pakai kuali nanti tahu lah nasib badan. Okayy foinee, jangan kecoh-kecoh tau. I Love You :-*


Lynda Kamis








OlderNewer