FOLLOW
Dashboard
Peachless.
Rojak
Sunday, 5 February 2012 | 10:14 | 0 comments


Angah syukor : Pakcik aku nih rock, dia boleh cakap macam nih dekat aku ' Linda, kalau bosan amek lah kunci kereta dalam rumah. Bawak kawan pergi jalan. Roblock tak ada harinih ' Pftt pakcik sayang, anak sedara kamu ini tidak pandai bawak kereta. Kalau pandai dah lama dah. Hmm sampai Bp Mall, Samit, Parkson dan segala bagai yang ada dekat batu pahat. Hahaa 

Angai Bahai : Pakcik aku buat orang dekat kenduri kahwin tuh gelak berguling-guling weh. nasib baik tak masuk dalam kuali masak ayam tuh. Hampehh betul pakcik aku nih boleh tak kenal aku. Nak cakap aku jarang balik kampung tak mungkin, hari-hari kau balik kampung melalui mimpi. Ayat gempak pakcik yang nih ' Ehh, ingat anak siapa tadi? Angah dah tak kenal dah. Sombong sekarang dengan angah ' Angah cakap macam rumah angah dekat sebelah rumah linda je kan? Hahaa kalau sebelah rumah hari-hari beradu dekat rumah angah tahu tak. Tak tahu kan sebab linda luahkan dekat blogger.

Atok Ali : Woohoo! atok ali best lah. Atok cakap dah besar dah cucu atok sorang nih. Dah makin besar makin tak datang rumah atok. Bukan taknak datang tok, tahun lepas kan Pmr. Tuisyen banyak. Hikhikk atok cakap dah tingkatan empat nih amek lah lesen motor, nanti boleh datang rumah atok sendiri naik motor. Hahaa sayang lebik lah dekat atok. Atok linda cool, macam cool blog :-*

Cik Edy : Cik Edy nih poyo lah, hahaa kalau cakap muka innocent. Aku rasa nak tempik kuali dekat muka cik edy bagi muka tuh rasa bersalah sikit. Hihii cik edy cakap dia tak kenal aku sebab aku jarang balik kampung. Padahal cik edy pun jarang wujud dekat kampung. Grrr, cik edy nih dengan Lukman hakim budak darjah satu pun dia dengki. Nasib baik akim pandai jawab. Hahaa budak kecik sekarang dah maju

Busu Itah : Busu dari tahun lepas nak bawak baju linda. Sampai tahun nih tak jugak tak dibawaknya. Lepas tak bawak suruh linda turun melaka semata-mata nak maek baju empat helai itu. Ohh taknak lagi dah naik bas. Takot yang duduk sebelah bangla. Hahaa bangla ohh bangla. You nak beli karpet tak? I jual. 

Wehh Manchester United serii fight chealsea. Offline. I Love You Manchester United :-*





OlderNewer