FOLLOW
Dashboard
Peachless.
Problem Problem
Monday 2 January 2012 | 08:46 | 0 comments


Assalamualaikum para pari bloggie sekalian. Hahaa amacam harinih, sihat? sedih? berduka? gembira? gumbira? seronok? bahagia? marana? sengsara? sakit hati? sakit jantung? gila? tidak stabil? Hahaa pilih2, dua seringgit. Meh bayar cepat, tak bayar dosa makan perasaan haram. Ehh tak2, gurau je. Hahaa entry kali nih pasal problem problem. Haishh harinih dah nangis berape banyak kali Linda. Tak terkira lah, penat dah menangis. Hmmm nasib tahun baru. Rilex, take its easy bebeh

Petang tadi Nur Syahirah Shamsuddin text Linda macam nih ; Salam. Kauorang. Janganlah cakap aku sombong ke, taknak jumpa kauorang ke. Aku mintak maap lah, kalau aku tak cakap aku tak pindah. Tapi seriously baru hari sabtu lepas mak aku cakap aku pindah. Kalau kauorang nak tahu, tudung sekolah aku semua, aku dah jahit lencana sekolah pemanis tau. Ni pulak tetibe mak aku cakap aku pindah. Tapi tolong lah. Jangan cakap aku sombong. InsyaALLAH, kalau aku free esok, kita jumpa. Okey? . Ya Allah dapat mesej tuh aku terus nangis. Habes resit koperasi basah. Werkkk peduli ape aku kalau resit tuh basah. Janji dah siap kira semuanye. 

Malam pulak keluar makan dengan abang ijam serta diperhebatkan oleh Nursyafika Mohd Isa. Ada rezeki sikit tuh pasal lah Linda support budak berdua tuh makan dekat juara ikan bakar. Erkkk kenyang. Alhamdulillah. Aku text dia, dia tak reply sampai sekarang. Ehh melampiau betul ayap nih kan. Okay takpe, Linda cool . Linda pun tengah best debate dengan abang ijam tentang calon kakak ipar. Hahaa habes semua calon dikeluarkan. Orang suruh dia amek tisu. Tapi cuba teka ape abang Linda buat? hahaa dia bolah nak usyar kakak meja sebelah tuh. Lepas tuh kakak meja depan pun nak di usyar nye. Tension betul lah,

Sebelum sampai juara ikan bakar tetibe dengar lagu someone like you. Ehh dah pesan dah dekat abang ijam selagi tak habes lagu tuh taknak turun kereta. Hahaa sengal unta punya abang dia pusing dekat 1o kali sebap nak habeskan lagu someone like you tuh. KIhkihkih aku memang pendengki. Bila dengar lagu favourite linda memang suka bukak kuat2 sampai jantung nak tanggal bak kata Abby. Hahaa budak tuh sampai marah Linda suruh perlahankan volume radio. Ehhh do i care? Werkkkk ;P

On the road nak balik rumah jalan pemanis dulu. Hahaa lepastuh hantar Abby balik. Abang aku giloo bawak kereta laju nak mati macam nak drift. Hahaa aku macam biasa buat muka cuak sambil cakap slow lah sikit, nanti jabar saman kita kang. Hahaaa abang aku gelak macam setan sambil dengar carta era. Fine, sampai rumah mak cakap kau dua beradik ada je nak dibuatnye. Hahaa mak tanya beli ape? nak beli ape mak malam2 nih. kedai semua tutup. Mak paham betul dengan aku. Harituh aku nangis pun mak tahu. aiseyyy mak Linda memang hebat lah bole tahu anak dia baru lepas nangis.

Dah penat dah merepek dekat belog nih. grrr ngantuk dan penat bercampur macam rojak. Tidur dulu, byee see you tomorrow --'


Lynda Kamis







OlderNewer