FOLLOW
Dashboard
Peachless.
Heart Skips A Beat.
Saturday, 21 January 2012 | 07:14 | 0 comments


Peewit Assalamualaikum semua. Selamat malam dan selamat berduka. Hahaa haremm betul harinih sebab kena desathon. Puihh, Linda tak join sebab jaga checkpoint 4 diperhebat Cikgu Izuwan yang rockers gila bangg. Tahun depan jaga checkpoint lagi sebab Cikgu Izuwan sayang Linda. Boyfiee kita lari dapat nombor tiga tapi tragedi betul harinih boleh gaduh dekat sekolah dengan Mohd Asraf Zulkifli. 

Okayy. Linda bertiga cabut kejap pergi makan dekat kedai Ligo oligokoko minuman yang hebat, ceria gembira nikmati bersama. Jyeahh, lepastuh baru datang sekolah balik. Hahaa nak pergi sekolah kunci motor boleh hilang. Nasib baik hero datang menyelamat, Owhh tahankyou abang taktahu nama. Hahaa hati abang tuh mulia, tanpa hero macam mana nak pergi sekolah balik tengok Ayap. Hewhew, baru parking motor dah dengar suara ayap panggil. Kuajaqq dia marah Linda. Pasal tutt, padahal tak buat tuh. Tak memasal dua-dua marajuk dekat sekolah. Gedik? Ehh kitaorang memang gedik ;P Ayap mesej tanya bla bla bla. Sumpahh tak buat! Linda sambung merajuk sampai malam. Penat tak pujuk? Hahaa padan muka. Padan muka aku jugak sebab motor aku turut merajuk setelah kene marah. Sampai hati kau ego merajuk dengan aku |

Masa jaga checkpoint Linda dengki semua budak kot. Korang Top ten! Hahaa tipu jeee. Cikgu Izuwan lagi lah pedengki tahap langkit ke tujuh. Linda pun tak paham dengan kehidupan desathon. Aptb, tapi tahniah kepada semua budak dah menang. Hahaaaa kelakar tengok kauorang berlari. Macam artis kauorang lari, hott je kan semua. Berat badan orang lain dah turun, aku bila pulak? esok lah berat badan aku turun sebab nak Jogging. Jogging dengan Mohd Asraf Zulkifli <3 , Hihiiii hidup Linda semakin di depan bak kata Abby

Owhh lupa nak cakap, masa gaduh tadi kebetulan teacher suruh pegang medal untuk L18. Medal ayap tuh, muka belagak langsung tak pandang. Teacher pun saje je kan suruh Linda, padahal baru lepas pegang P15. Nampak dah masa depan tuh cerah. Harinih kita jadi model, teacher upload gambar kita senyap-senyap upload dekat fesbuk tanpa pengetahuan kita. Teacher tulis ' Pelajar bertapa tepi dewan' . Padahal Linda tengah nangis sambil taip dekat handphone Norhaslinda Kamis <3 Mohd Asraf Zulkifli . Masuk dekat bilik belakang ingat nak tidur, tapi tak boleh sebab air mata meleleh dengan derasnye. Sederas yang mugkin dan kemungkinan aku dah rasa nak matii tadi. 

Dan seterusnya jangan buat lagi macam tadi. Nak ke merajuk macam tadi? nangis macam tadi? Tak layan macam tadi? Buat tak paham macam tadi? Busy kan diri macam tadi? Nak handphone orang jatuh berderai macam tadi? Hahaa muka innocent. Dont let me fall again. Kbaii bloggie


Lynda Kamis





OlderNewer